Tupperware Brands Corporation

Tupperware Brands Corporation veikla

Tupperware Brands Corporation yra pasaulinė gaminanti Tupperware produktus, kosmetiką, asmens higienos produktus ir pardavinėjanti tiesiogiai vartotojui. 

Virtuvės ir namų apyvokos reikmenys, dizaino centras, sandėliavimas ir paslaugos veikia su prekės ženklu Tupperware®.

Kosmetikos ir asmens higienos produktai parduodami su šiais prekių ženklais: Armand Dupree®, Avroy Shlain®, BeautiControl®, Fuller®, NaturCare®, Nutrimetics®, Nuvo®.

Kompanija konkuruoja dviejuose segmentuose. Pirmiausia tai kainos, kokybės, invovacijų ir marketingo konkurencija. Kitą konkurencijos segmentą sudaro prekyba tiesiogiai vartotojui ir demonstracijos.

Tupperware Brands Corporation konkurencingumą didina motyvacijų ir reklaminių programų pagalba.

Kaip skelbia pati kompanija, konkurencija yra santykinai žema.

Nors kompanija nėra pasaulinis lyderis, prekės ženklas yra gerai žinomas ir atpažįstamas visame pasaulyje. Nes produktai išsiskiria dizainu, kokybe ir funkcionalumu.

Finansai

Kompanija investuoja savo kompetencijos rėmuose.

Veikla finansuojama skolintomis lėšomis. Ilgalaikiai įsipareigojimai sudaro 511.30% Nuosavo kapitalo.

Tokį didelį procentą lemia sąlyginai mažas kompanijos Nuosavas kapitalas. Jis nuolat mažėja, tačiau Nepaskirstytas pelnas auga.

Ilgalaikiams įsipareigojimams padengti 2015 m. pelnu reikėtų 4.43 metų. Finansai valdomi konservatyviai, suvokiant ir prisiimant riziką.

Pelno augimo dinamika pakankamai stabili. 8 metų vidutinis metinis EPS augimas yra 8.94%, o 4 metų vidutinis metinis EPS augimas jau 1.30%.

Pelno mažėjimą lemia nepriklausomų pardavimo vienetų efektyvumo sumažėjimas. Čia kompanija imasi priemonių.

Taip pat itin didelį poveikį daro stiprus JAV doleris. Būtent per pastaruosius 3 metus dėl valiutų pokyčio perskaičiavimo fiksuojami milijoniniai neigiami pinigų srautai.

Kompanija superka nuosavas akcijas.

Nepaskirstyto pelno rentabilumas 11.13%. Kol kas kompanijai Nepaskirstytą pelną daug geriau investuoti į nuosavą verslą, o ne į ilgalaikius VVP.

8 metų vidutinis ROAE yra 52.32%. Daugiau nei 12%. Itin gera grąža.

Vienas į IMT investuotas doleris duoda 3.17 dolerio EPS.

Jei kompanijos savininkai norėtų parduoti akcijas ir investuoti šiandien į JAV 10 m. VVP bei gauti tokią pat grąžą, kaip ir kompanija davė 2015 metais, tai akcijas turėtų parduoti po $2150

Tupperware Brands Corporation akcijos

Kompanija dividendus moka kartą per ketvirtį.

Dabar Tupperware Brands Corporation nuosavų akcijų supirkimo programa numatyta iki 2017 m. vasario mėn. 1 dienos ir tam numatyta 2 mlrd. USD.

Investavęs prieš 5 metus, investuotojas vidutiniškai kasmet gavo 7.60% grąžą, įskaitant ir dividendus.

Nuo idėjos paskelbimo prieš metus, investuotojai jau gavo apie 20% grąžą, įskaitant ir dividendus.

Panašios investicijų grąžos galima tikėtis ir ateityje, jei stiprėjantis doleris nekaišios pagalių į ratus.

Mūsų rekomendacija yra PIRKTI IR LAIKYTI.


Parsisiųskite Tupperware Brands Corporation tyrimą dabar

Tupperware Brands Corporation

 


[poll id=“36″]


Investuotojo kalendorius:


Opcionų grandinė:


Techninė analizė





Pranešimai:

[wp-rss-aggregator source=“111732″]


[newsplugin_feed id=’1475681936916′ title=’Žiniasklaidoje’ keywords=’Tupperware’ count=’15’ show_date=’true’ show_source=’true’ show_abstract=’true’ link_open_mode=’_blank’]


Komentarams, pasiūlymams, užsakymams užpildykite formą

[contact-form-7 id=“86022″ title=“Kontaktas01″]

Parašykite komentarą

%d bloggers like this: