AB Utenos trikotažas

Home Forums Investavimas Akcijos Baltijos akcijų rinka NASDAQ Vilnius AB Utenos trikotažas

This topic contains 4 replies, has 1 voice, and was last updated by  Nauris Treigys 1 week ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #311202 Reply

    Nauris Treigys
    Keymaster

    Per dvejus metus didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ padvigubino savo parduotuvių tinklą ir 2018 m. pasitiks turėdama 15 parduotuvių. Vien šių metų lapkričio-gruodžio mėnesį klientams duris atvėrė keturios naujos „Utenos trikotažo“ parduotuvės visoje Lietuvoje. Parduotuvių tinklo plėtra vyksta daugiausiai franšizės pagrindu.

    Paskutiniaisiais 2017 m. mėnesiais atidarytos naujos „Utenos trikotažo“ parduotuvės Mažeikiuose, Alytuje ir Tauragėje. Visgi ryškiausi „Utenos trikotažo“ parduotuvių tinklo pokyčiai per metus įvyko Kaune. Lygiai prieš metus čia buvo atidaryta naujos koncepcijos parduotuvė Kaune veikiančiame prekybos centre „Mega“. O šių metų gruodį Kaune duris atvėrė ir nauja parduotuvė prekybos centre „Molas“, ir visiškai rekonstruota bei pagal naują koncepciją atnaujinta „Utenos trikotažui“ priklausanti prekybos vieta Laisvės alėjoje.

    „2015 metų pabaigoje turėjome 7 parduotuves, po dvejų metų džiaugiamės galėdami klientus pakviesti į 15 „Utenos trikotažo“ parduotuvių. Aktyvią parduotuvių tinklo plėtrą pradėjome atnaujinus prekės ženklą. Pamažu keičiame vizualinę parduotuvių koncepciją, kad ji atitiktų šiandienines drabužių prekės ženklų tendencijas, būtų patraukli vartotojams, o pardavimo partnerius skatintų toliau plėsti mūsų prekės ženklo parduotuvių tinklą“, – sako „Utenos trikotažo“ vadovas Algirdas Šabūnas.

    Kaune Laisvės al. rekonstruojama „Utenos trikotažo“ parduotuvė atitiks naujausią koncepciją: čia keičiamas visas parduotuvės interjeras, įranga, prekių išdėstymas – kad parduotuvė būtų dar patrauklesnė čia užsukantiems klientams. Planuojama, kad šios parduotuvės koncepcija bus taikoma visoms kitoms ateityje atidaromoms „Utenos trikotažo“ prekybos vietoms.

    „Utenos trikotažas“ aktyviai atnaujina ne tik fizines prekybos vietas – metų pradžioje buvo pristatyta iš esmės atnaujinta el. parduotuvė klientams. Nuo to laiko bendrovė stebi daugiau nei trečdaliu (35 proc.) išaugusį klientų srautą, o vidutinis elektroniniu būdu apsiperkančio pirkėjo krepšelis išaugo beveik penktadaliu – nuo 36,7 iki 43,3 eurų.

    „Utenos trikotažas“ yra didžiausia ir viena moderniausių trikotažo produkcijos gamybos įmonių Vidurio ir Rytų Europoje. „Utenos trikotažo“ įmonių grupė, kuriai taip pat priklauso bendrovės „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina), yra SBA koncerno dalis. Per pirmus tris 2017 m. ketvirčius „Utenos trikotažas“ pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 16 mln. Eur, įmonių grupė uždirbo 420 tūkst. Eur veiklos pelno prieš mokesčius. Bendrovė „Utenos trikotažas“ šiuo metu valdo „Utenos“ ir „About“ mažmeninės prekybos prekių ženklus.

    #312931 Reply

    Nauris Treigys
    Keymaster

    Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės įmonių grupė AB „Utenos trikotažas“ (toliau – Grupė) 2017 metais sparčiai augo – palyginti su 2016 m., 2017 m. pardavimai didėjo 13,4 proc. (iki 25,8 mln. eurų). Grupės 2017 m. pelnas iki mokesčių siekė 382 tūkst. eurų. Iki mokestiniam pelnui 2017 m. neigiamos įtakos turėjo ženklus žaliavų brangimas, kuris nebuvo pilnai perkeltas į produkcijos kainą klientams. Reikšmingai didėjo ir darbo užmokesčio sąnaudos.

    Bendrovės AB „Utenos trikotažas“ produkcijos ir paslaugų pardavimo apimtys 2017 m. didėjo 15,0 proc. – iki 22,6 mln. eurų, eksporto pardavimai siekė 82,2 proc. Įmonės pelnas prieš mokesčius siekė 2,25 mln. eurų, kai tuo tarpu 2016 m. Bendrovės pelnas prieš mokesčius sudarė 674 tūkst. eurų. Bendrovės pelno prieš mokesčius augimą lėmė pajamos iš dukterinių įmonių dividendų ir kapitalo mažinimo.

    „Praėjusių metų pardavimų augimas nuteikia pozityviai – pardavimai didėjo visuose verslo segmentuose. Tam sąlygas sudarė tiek įdirbis eksporto rinkose, bendradarbiavimas su naujais klientais, tiek nuosavų prekės ženklų pardavimų tinklo plėtra, bei naujų kolekcijų kūrimas. Neabejoju, kad Grupės potencialas augti remiasi į du mūsų įgyvendamos verslo strategijos Organically Innovative atraminius taškus: pirma, visą dėmesį skiriame tenkinti klientų poreikius aukščiausios kokybės produkcijos gamybai ir produktų naujovių vystymui, antra – itin rūpinamės gamybos procesų draugiškumu aplinkai ir vartotojui. Tai ypač vertina mūsų klientai ir Lietuvoje, ir užsienio šalyse“, – sako AB „Utenos trikotažo“ grupės generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.

    Palyginti su 2016 m., kai Grupė uždirbo 1,22 mln. eurų ikimokestinio pelno, 2017 m. sumažėjusį Grupės ikimokestinį pelną lėmė ženkliai augę žaliavų kaštai, taip pat ir žaliavų tiekimo nesklandumai, neleidę pilnai realizuoti klientų užsakymų potencialo. Įmonių grupėje sparčiai augusius darbo užmokesčio kaštus pavyko iš dalies kompensuoti išaugusiomis gamybos apimtimis ir užsakymais.

    Praėjusiais metais Grupės produkcijos eksportas siekė 78,7 proc., t. y. 14,7 proc. daugiau nei 2016 metais. Didžiausi eksporto regionai (68,1 proc. visos eksportuojamos produkcijos) išlieka Skandinavija bei vokiškai kalbančios šalys Vokietija, Austrija ir Šveicarija – prekių ir paslaugų eksportas į šiuos regionus augo 14,5 proc. ir sudarė 17,6 mln. eurų.

    Reikšmingai augo ir pardavimai Lietuvoje – 2017 m., palyginti su 2016 m., pardavimai augo 9,0 proc. Išaugę 18,0 proc. nuosavų prekės ženklų pardavimai sudarė 13,6 proc. visų Grupės pardavimų. Tai lėmė atnaujintas UTENOS prekės ženklas, sulaukiantis vis daugiau vartotojų dėmesio, sparti šio ženklo firminių parduotuvių tinklo plėtra – praėjusių metų pabaigoje atidarytos 4 naujos parduotuvės Mažeikiuose, Alytuje, Tauragėje ir Kaune. Iš viso Grupei priklauso 15 parduotuvių visoje Lietuvoje.

    2017 m. įmonių Grupė investavo 0,8 mln. eurų (du kartus daugiau nei 2016 m.) į gamybos pajėgumų didinimą bei naujų technologinių įrenginių įsigijimą. Šios investicijų kryptys dominuoja ir 2018 metų planuose.

    „Augančios veiklos apimtys leidžia ir toliau didinti pajėgumus, efektyvinti gamybą, tokiu būdu sprendžiant augančių darbo kaštų iššūkius. Veiklos efektyvumas yra vienas pagrindinių prioritetų šiais metais. Tikimės, kad tai leis ne tik kontroliuoti veiklos sąnaudas, bet ir sėkmingai realizuoti augančius klientų užsakymus“, ̶ teigia A. Šabūnas.

    Sparčiu augimu Grupė užbaigė 2017 metus – paskutinįjį metų ketvirtį 20,8 proc. augo Grupės produkcijos ir paslaugų pardavimai, palyginti su atitinkamu laikotarpiu 2016 metais. Teigiama augimo dinamika tęsiasi ir 2018 metais ̶ sausį bendrovės AB „Utenos trikotažas“ pardavimai viršijo 3 mln. eurų ribą, pirmą kartą per pastarųjų 10 metų laikotarpį. Paskutinį kartą didesnis bendrovės mėnesio rezultatas buvo fiksuotas 2008-ųjų vasarį, kai pardavimai siekė 3,49 mln. eurų.

    Praėjusių metų pradžioje AB „Utenos trikotažo“ įmonių grupė prisijungė prie „Greenpeace“ projekto už švarią madą – „Detox“. Prisijungdama prie šio projekto įmonių Grupė įsipareigojo iki 2020 m. iš savo gamybos grandžių eliminuoti kenksmingas chemines medžiagas, turinčias neigiamą poveikį žmogui ir aplinkai.

    AB „Utenos trikotažo“ įmonių grupei priklauso bendrovės „Utenos trikotažas“, „Šatrija“, „Gotija“ ir „Mrija“ (Ukraina). AB „Utenos trikotažas“ įmonių grupė yra SBA koncerno dalis.

    Priedai:
    Konsoliduotos ir Bendroves tarpines finansines ataskaitos.pdf
    Atsakingų asmenų patvirtinimas Lt.pdf

    #313740 Reply

    Nauris Treigys
    Keymaster

    Bendrovės valdybos iniciatyva ir 2018-03-29 valdybos sprendimu Nr.18-02, šaukiamas eilinis visuotinis AB ,,Utenos trikotažas“, registruotos buveinės adresas J. Basanavičiaus g. 122, LT-28214 Utena, įmonės kodas 183709468, akcininkų susirinkimas, kuris įvyks 2018 m. balandžio 24 d. 11:00 val. J. Basanavičiaus g. 122, Utena (posėdžių salėje). Akcininkų registracijos laikas – nuo 10:00 val.

    Visuotinio akcininkų susirinkimo apskaitos diena – 2018 m. balandžio 17 d.

    Siūloma tokia susirinkimo darbotvarkė:

    Bendrovės konsoliduotas metinis pranešimas.
    Bendrovės auditoriaus išvados dėl finansinių ataskaitų rinkinio ir metinio pranešimo.
    2017 m. Bendrovės ir konsoliduotų grupės metinių finansinių ataskaitų rinkinio tvirtinimas.
    2017 m. Bendrovės pelno (nuostolių) paskirstymas.
    Bendrovės audito įmonės rinkimai ir audito paslaugų apmokėjimo sąlygų nustatymas.
    Eiliniame visuotiniame akcininkų susirinkime turės teisę dalyvauti ir balsuoti asmenys, kurie eilinio visuotinio akcininkų susirinkimo apskaitos dienos (2018 m. balandžio 17 d.) pabaigoje bus Bendrovės akcininkai, asmeniškai arba jų įgalioti asmenys arba asmenys, su kuriais sudaryta balsavimo teisės perleidimo sutartis.
    Priedai:
    VAS sprendimu projektas.pdf
    Bendroves pelno paskirstymo projektas.pdf
    UT LT 2017.pdf

    #313742 Reply

    Nauris Treigys
    Keymaster

    AB „Utenos trikotažas“ (toliau – Bendrovė) neskirs lėšų dividendų už 2017 metus akcininkams išmokėjimui. Toks Bendrovės valdybos priimtas sprendimas, kuriam dar turi pritarti šaukiamo eilinio akcininkų susirinkimo dalyviai, paremtas AB „Utenos trikotažo“ poreikiu finansuoti sparčią pastarųjų metų veiklos plėtrą.

    „Atsižvelgdami į praėjusių bei šių metų rezultatus, prognozuojame, kad 2018 metais išlaikysime dviženklį produkcijos ir paslaugų pardavimų augimą, kuris reikalauja papildomų lėšų apyvartiniam kapitalui. Tai patvirtina ir šių metų pirmojo ketvirčio AB „Utenos trikotažo“ bendrovės laukiami rezultatai: produkcijos ir paslaugų pardavimai sieks apie 7,0 mln. eurų, arba apie 40 proc. daugiau nei praėjusių metų atitinkamą ketvirtį. Tokios ketvirčio pardavimų apimtys nebuvo fiksuotos nuo pat 2008 m. Antra, 2018 metais tęsiame investicijas į gamybos pajėgumų plėtrą bei naujų technologinių įrenginių įsigijimą, kurios, planuojame, viršys praėjusių metų lygį ir sieks apie 1,0 mln. eurų. Akcininkams pritarus, manome, kad toks sprendimas leis realizuoti numatytą plėtrą ir didins vertę akcininkams“, – sako AB „Utenos trikotažo“ grupės generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.

    Primename, kad Bendrovės valdybos iniciatyva ir 2018-03-29 valdybos sprendimu Nr.18-02 šaukiamas eilinis visuotinis AB „Utenos trikotažas“, registruotos buveinės adresas J. Basanavičiaus g. 122, LT-28214 Utena, įmonės kodas 183709468, akcininkų susirinkimas įvyks 2018 m. balandžio 24 d. 11:00 val. J. Basanavičiaus g. 122, Utena (posėdžių salėje). Akcininkų registracijos laikas – nuo 10:00 val.

    #335455 Reply

    Nauris Treigys
    Keymaster

    Atnaujintas kompanijos 2018 m. veiklos tyrimas.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Reply To: AB Utenos trikotažas
Your information: