Ketvirtadienis, 7 lapkričio, 2024
JAV

Gannett Co. Inc. Akcijų Analizė

Kompanija Gannett Co., Inc. yra viena iš pirmaujančių žiniasklaidos ir rinkodaros kompanijų JAV ir Jungtinėje Karalystėje. Ji valdo 92 stiprius prekės ženklus JAV su pagrindiniu prekės ženklu USA Today. Jungtinėje Karalystėje valdo per 160 internetinių vietinių naujienų prekės ženklų.

Kompanija tiekia naujienas skaitmeniniais, judriojo ryšio ir spausdintais produktais. 261 kasdieninis leidinys; 302 savaitiniai leidiniai, 383 lokalūs interneto puslapiai, 176 000 000 unikalių interneto lankytojų per mėnesį; USA Today 4 000 000 kasdieninis tiražas. 80% laikraščių leidžiami jau daugiau nei 100 metų.

Istorija

Kompaniją 1906 metais įsteigė Frank Gannett. O jau 2014 m. rugpjūčio mėn. 5 d. kompanija nusprendė skaidytis į dvi kompanijas, listinguojamas biržoje. Viena (TEGNA) kompanija specializuojasi transliavimo ir skaitmeniniame žiniasklaidos versle. Kita (Gannett) kompanija specializuojasi leidybos ir susijusiame skaitmeniniame versle.

2015 m. birželio 29 d. atsiskyrimas įvyko. Nuo to laiko apie bendrovę kalbama kaip apie „Naująją Gannett“. Atsiskyrimo tikslas buvo efektyviau valdyti prekės ženklus, aiškiau pozicionuoti finansus ir strategiją. Tai suteiks daugiau vertės akcininkams.

Pagal atskyrimo sąlygas, Gannett akcininkai, buvę jais 2015 m. birželio 22 d., tapo TEGNA akcininkais ir už dvi TEGNA akcijas gavo po vieną naujosios Gannett akciją.

2019 m. lapkričio 19 d. kompaniją susiliejimo būdu įsigijo žiniasklaidos kompanija New Media. Gannett akcininkai gavo po $6.25 grynaisiais už akciją ir 0.5427 New Media akcijų vienai Gannett akcijai. Po susiliejimo dėl rinkos žinomumo išliko Gannett pavadinimas ir trumpinis biržoje GCI.

Kompanijos pajamų pasiskirstymas pagal segmentus:

Pajamos pagal segmentus
Pajamos pagal segmentus

Gannett Co. Finansai

Kol kas nesimato, kad kompanijų atskyrimas dėl efektyvumo būtų pasiteisinęs. 2023 m. kompanijos pajamos sumažėjo -9.57% ir ji patyrė nuostolių. O 9 metų laikotarpio vidutinis metinis pajamų mažėjimas buvo -1.92%. O nuostolingai kompanija dirbo 5 metus iš eilės.

Bendrasis pelnas, akivaizdžiai yra per mažas, kad kompanija dirbtų pelningai. Net prie 42% Bendrojo pajamingumo kompanija patyrė nuostolių. O 2023 m. BP buvo 26.50%. Matome, kad net 75+% Bendrojo pelno tenka Bendrosioms ir Administracinėms sąnaudoms. O tai šiame kontekste yra labai daug.

Kompanijos finansai valdomi prisiimant atitinkamą riziką. Visi įsipareigojimai sudaro net 586.50% Nuosavo kapitalo. Nors skolų našta iš lėto mažinama, finansinių skolų palūkanos sudaro net 130% nuo Veiklos pelno. Iš kur tada pelnai, kai tokios didelės sąnaudos?

Pagrindinės veiklos pinigų srautai yra žemėjančios tendencijos. Grynieji pinigų srautai ir FCF taip pat krenta. Pinigai sąskaitoje senka, Apyvartinis kapitalas neigiamas, Vidutinis 9 metų laikotarpio ROAE – neigiamas. Nežinau, ar dar verta analizuoti šią kompaniją?

Tiesa, F_Score rodiklis yra investicinis – 6. Gali būti, kad po truputį kompanijai pavyks išsikapstyti iš duobės?..

Investicinis įvertis:

Gannett Investicinis įvertis
Investicinis įvertis

Gannett Co., Inc.  akcijos

Kompanijos akcijos listinguojamos NTSE biržoje. Trumpinys yra GCI.

Akcijos kainos Standartinis nuokrypis buvo net 97%, beta buvo 2.44. Tai labai rizikinga akcijas ir puikiai tinka spekuliantams, bet ne investuotojams. Tuo labiau, kai akcijos Equity risk premium yra -15%. o 9 metų laikotarpio akcijos kainos kritimas kasmet siekė vidutiniškai -23.46%.

Akivaizdu, kad negalime įvertinti akcijų kainos perspektyvos. Bet galim pasižiūrėti, ką kiti analitikai siūlo.

Trečių šalių įvertinimai ir prognozės

Dirbtinis intelektas:

Gannett įmonės veiklos analizė, remiantis 2023 m. metiniais rezultatais, atskleidžia kelis svarbius aspektus:

  • Bendrosios skaitmeninės pajamos sudarė 277,1 milijono USD, arba 41,4% visų pajamų, kas yra 2,9% daugiau nei ankstesniais metais.
  • Tik skaitmeninės prenumeratos pajamos išaugo 18,1% ir viršijo 150 milijonų USD.
  • Skaitmeninės prenumeratos vidutinės pajamos vienam vartotojui padidėjo 19,5% ir pasiekė 7,05 USD.
  • Skaitmeninių prenumeratų skaičius siekė maždaug 2,0 milijonų, o tai yra 1,6% augimas.
  • Skaitmeninės žiniasklaidos pajamos išaugo 3,9% ir sudarė 78,8 milijono USD.
  • Skaitmeninių rinkodaros sprendimų pagrindinių platformų pajamos šiek tiek sumažėjo 0,3% ir sudarė 119,4 milijono USD.

Įmonės vadovas Michael Reed pabrėžė, kad 2023 m. buvo pasiekta EBITDA ir laisvojo pinigų srauto augimas, o tai yra svarbus posūkis, palyginti su praėjusių metų nuosmukiu. Taip pat buvo sumažinta įmonės skola, atlikus 140 milijonų USD skolų grąžinimus.

Kalbant apie akcijų kainos prognozę, analitikai teigia, kad Gannett akcijų kaina per ateinančius dvylika mėnesių gali siekti vidutiniškai 4,30 USD, su maksimalia prognoze 5,00 USD ir minimalia 3,60 USD. Ši prognozė atspindi 14,51% potencialų augimą nuo dabartinės akcijų kainos.

Atsižvelgiant į šiuos duomenis, galima teigti, kad Gannett įmonės veikla rodo teigiamą tendenciją, ypač skaitmeninės transformacijos srityje, ir tai gali turėti įtakos akcijų kainos augimui ateityje.

Tradingview konsensusas:

GCO Tradingview konsensusas
Tradingview konsensusas

Investing.com konsensusas:

GCI Investing.com konsensusas
Investing.com konsensusas

Stock Analysis konsensusas:

Gannett Stock Analysis konsensusas
Stock Analysis konsensusas

Stocktwits konsensusas:

GCI Stocktwits konsensusas
Stocktwits konsensusas

Akcijos kainos dinamika

Išvados

Niekaip negalima investuoti šios kompanijos akcijas, nežiūrint kai kurių analitikų optimizmo. Mes neperkam kažkieno įsivaizdavimą. Mes patys darome analizę ir turim labai konkretų rezultatą – Nepirkti. Laukiam, kol kompanija parodys tokius veiklos rezultatus, kurie mus pagaliau sudomins.

Kavos puodelis iš jūsų už šią puikią analizę.

Kompanijos puslapis

Daugiau JAV kompanijų akcijų.


Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.