H & M Hennes & Mauritz AB

H & M Hennes & Mauritz AB veikla

H & M Hennes & Mauritz AB yra viena iš pasaulyje pirmaujančių mados kompanijų. Valdo šiuos prekių ženklus: H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET ir 2018 metais įsigytas Afound.

  • Kompanija įkurta 1947 m. Švedijoje. Erling Persson atidarė pirmąją moteriškų rūbų parduotuvę Hennes.
  • 1964 m. atidaroma pirma parduotuvė Norvegijoje.
  • 1968 m. Erling Persson perka žvejybos ir medžioklės parduotuvę Mauritz Widforss ir keičia pavadinimą į Hennes & Mauritz.
  • Nuo 1974 m. kompanijos akcijos listinguojamos Stokholmo akcijų biržoje.
  • 1976 m. atidaroma pirma parduotuvė ne Skandinavijoje, Londone.
  • 1980 m. pradeda plačią ekspansiją į pasaulinę rinką.

H & M Hennes & Mauritz AB yra gerai atpažįstamas prekės ženklas daugelyje šalių. Bendrojo pelningumo rodiklis rodo, kad kompanija užima stiprias konkurencines pozicijas. Kompanija turi 4 968 parduotuvę 71 šalyje ir e-commerce 47-ose šalyse. Dirba apie 123 283 darbuotojų.

Finansai

Kompanijos finansai valdomi labai konservatyviai. Ilgalaikiai įsipareigojimai sudaro tik 27.37% Nuosavo kapitalo. O Ilgalaikių skolų padengimui 2018 m. Grynuoju pelnu prireiktų vos 0.8 metų. Labai geras rodiklis.

Kompanijos pelno augimo dinamika turi teigiamą ir stabilią tendenciją. Kiek lėtėjančią. Gali būti, kad dėl kompanijos didumo.Taip pat dėl augančios konkurencijos ir nestabilios ekonomikos.

Pastarųjų 10 metų EPS vidutinis metinis augimo tempas buvo -1.88%, o pastarųjų 5 metų EPS vidutinis metinis augimo tempas buvo -3.73%. Toks rezultatas gaunasi dėl išaugusių Ilgalaikių paskolų einamųjų metų dalies. Ši dalis Veiklos pelne 2018 m. siekė net 60%.

H & M Hennes & Mauritz AB investuoja išimtinai savo kompetencijos rėmuose. 2018 m. atidarė 229 naujų parduotuvių tinklus ir internetinių parduotuvių.

Vidutinis 10 m. Nepaskirstyto pelno rentabilumas yra -22.76%. 10 metų vidutinis ROAE yra 34.88%. Labai gera grąža. Kompanijai nuolat reikia kapitalo investicijų. 1 SEK, investuotas į IMT, uždirba net 2.20 SEK EPS.

Jei kompanijos akcininkai norėtų parduoti akcijas ir investuoti šiandien į Švedijos 10 m. trukmės VVP ir gauti tokią pat grąžą, kaip ir kompanija davė 2018 metais, tai akcijas turėtų parduoti po  54 571 SEK.

H & M Hennes & Mauritz AB akcijos

Kompanijos akcijos listinguojamos Nasdaq Stockholm biržoje. Trumpinys H&M B.

Kompanija neturi nuosavų akcijų supirkimo programos. Tačiau moka solidžius dividendus. Dividendų mokėjimo koeficiento vidurkis yra net 0.92. Dividendai mokami du kartus per metus.

Dividendų mokėjimo politika sako, kad kompanija, esant palankioms sąlygoms, mokės ne mažiau 50% nuo Grynojo pelno.

Prieš 5 metus investuotojas, investavęs į H & M Hennes & Mauritz AB akcijas, įskaitant ir dividendą jau gavo -11.81% vidutinius metinius nuostolius.

Nuo idėjos paskelbimo 2012 metų spalio pradžioje, investuotojai gavo -1.64% vidutinę metinę grąžą. Tokia tendencija jaučiama beveik visame europiniame sektoriuje.

Todėl keičiame rekomendaciją į MAŽINTI KIEKĮ PORTFELYJE.


Investuotojo kalendorius

17 June 2019 Sales development in the second quarter (1 Mar 2019 – 31 May 2019)
27 June 2019 Six-month report (1 Dec 2018 – 31 May 2019)
16 September 2019 Sales development in the third quarter (1 Jun 2019 – 31 Aug 2019)
3 October 2019 Nine-month report (1 Dec 2018 – 31 Aug 2019)


Kompanijos puslapis

Forumas

Facebook Komentarai

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: