Tupperware Brands Corporation

Tupperware Brands Corporation veikla

Tupperware Brands Corporation yra pasaulinė kompanija, gaminanti Tupperware produktus, kosmetiką, asmens higienos produktus ir pardavinėjanti tiesiogiai vartotojui. Virtuvės ir namų apyvokos reikmenys, dizaino centras, sandėliavimas ir paslaugos veikia su prekės ženklu Tupperware®. Kosmetikos ir asmens higienos produktai parduodami su šiais prekių ženklais: Avroy Shlain®, Fuller®, NaturCare®, Nutrimetics®, Nuvo®.

Tarp kompanijos klientų yra tokios įmonės kaip NASA ir Techshot. Veikia 80 šalių ir teritorijų. Joje dirba arti 3 000 000 nepriklausomų pardavėjų.

Kompanija konkuruoja dviejuose segmentuose. Pirmiausia tai kainos, kokybės, invovacijų ir marketingo konkurencija. Kitą konkurencijos segmentą sudaro prekyba tiesiogiai vartotojui ir demonstracijos. Tupperware Brands Corporation konkurencingumą didina motyvacijų ir reklaminių programų pagalba.

Kaip skelbia pati kompanija, konkurencija yra labai aukšta. Konkuruojama su maisto parduotuvėmis, pakuočių ir dovanų paslaugomis, žaislais. Nors kompanija nėra pasaulinis lyderis, prekės ženklas yra gerai žinomas ir atpažįstamas visame pasaulyje. Nes produktai išsiskiria dizainu, kokybe ir funkcionalumu.

Pati kompanijos vadovybė pripažįsta, kad jų veiklos modelis susidūrė su rimtomis problemomis. Akcininkams net neko pakeisti Prezidentą ir CEO. Šiuo metu šias pareigas užima Miguel Fernandez. Vadovybės prioritetas yra sumažinti kaštus.

Finansai

Kompanija investuoja savo kompetencijos rėmuose. Veikla finansuojama skolintomis lėšomis. 2017 m. ir 2018 m. kompanijos Nuosavas kapitalas jau yra neigiamas dydis. Taip atsirado dėl agresyvios nuosavų akcijų supirkimo politikos ir mokamų didelių dividendų. Dividendų mokėjimo koeficiento 10 m. vidurkis yra 0.6.

Dėl neigiamo kapitalo dydžio neįmanoma apskaičiuoti pelningumo rodiklių bei įvertinti galimo akcijos kainos pokyčio ateityje. Bendrasis pajamingumas yra aukštas ir laikosi ties 67% riba. Toks rodiklis yra labai geras.

Pelno augimo dinamika pakankamai nestabili. 10 metų vidutinis metinis EPS augimas yra -21.32%, o 5 metų vidutinis metinis EPS augimas jau -43.12%. EPS mažėjimas prasidėjo nuo 2014 m. Akcijos kaina taip pat krinta nuo tada.

Pelno augimo tempo mažėjimą lemia nepriklausomų pardavimo vienetų efektyvumo sumažėjimas. 

Nepaskirstyto pelno rentabilumas dėl išmokamų aukštų dividendų net -116%. 10 metų vidutinis ROAE yra 65%. Net prie dabartinės neigiamos nuosavybės, pelningumas yra labai aukštas. Vienas į IMT investuotas doleris uždirba 2.70 dolerio EPS.

Jei kompanijos savininkai norėtų parduoti akcijas ir investuoti šiandien į JAV 10 m. VVP bei gauti tokią pat grąžą, kaip ir kompanija davė 2019 metais, tai akcijas turėtų parduoti po $46.

Tupperware Brands Corporation akcijos

Kompanijos akcijos listinguojamos NYSE biržoje nuo 1996 m. gegužės mėn. Trumpinys TUP.

2007 m. Valdyba patvirtino $2 mlrd. nuosavų akcijų supirkimo programą iki 2020 m. vasario 1 d. 2018 m. supirkta 2.6 mln. akcijų už $100 mln. Pagal programą kompanija yra supirkusi jau 23.8 mln. akcijų už $1.39 mlrd.

Bendrovė dividendus moka kartą per ketvirtį.

Tikimės, kad pasinaudojote mūsų praėjusia rekomendacija ir akcijas pardavėte, jei turėjote, ir nepirkote, jei buvot sugalvoję. Tačiau, matydami dabartinį rinkos dalyvių susidomėjimą kompanijos akcijomis, situaciją stebim ir mes.

Platesnį veiklos tyrimą, rekomendacijas ir prognozes galite rasti čia ir čia.

Techninė analizė


Kompanijos puslapis

Daugiau JAV kompanijų akcijų


Klausimams ir pasiūlymams:

Patinka turinys? Palaikykite turinio kokybę Apie Investavimą Paprastai Patreon!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

%d bloggers like this: